Idégrundlag Markedet i dag Opstart og indtjeningsmuligheder  
 
Markedet i dag

For at kunne drive en virksomhed med succes skal man konstant se på hvordan markedet udvikler sig. Vi har gennem en sikker proces udviklet et koncept, der tilgodeser disse 3 megatendenser, der rører sig i dagens Danmark:
  1. Hjemmearbejdspladser
    Flere og flere arbejder hjemmefra. Både fordi det er behageligere og fordi det pga. internettet kan lade sig gøre at lave det samme fra et hjemmekontor som fra et kontor ude i byen. Dette skaber større fleksibilitet mellem arbejds- og familieliv.
     
  2. Iværksætter-kultur
    Flere og flere ønsker at blive selvstændige, men ikke altid på fuld tid og slet ikke på samme måde som i gamle dage hvor den typiske selvstændige arbejder 80 timer om ugen og aldrig har ferie. Vores forretningskoncept giver mulighed for at man kan starte i sin fritid, prøve kræfter som semi selvstændig og opbygge den nødvendige erfaring og base for et evt. senere karriereskift. De fleste samarbejdspartnere er startet i deres fritid.
     
  3. Internet/købsadfærd
    Det er blevet almindeligt at man går på nettet og søger information for derefter at foretage sit valg. Men ofte vil man gerne have en rigtig person i tale. Her kommer vi ind i billedet! Vi skaber stærke kunderelationer via et internetbaseret kundesupportcenter og personlig betjening. Vores rolle er således i højere grad at være matchmaker med produkter og serviceydelser, som vores hastigt voksende kundegruppe efterspørger.

Valg af distributionskanal
Distribution drejer sig om at få dit produkt/serviceydelse ud til de rette personer på det rette tidspunkt efter særlige overvejelser omkring profit og effektivitet

Fremtidens distributionssystem kaldes "intelligent distribution", som er kombinationen mellem high tech (internet) og high touch (personlig kontakt)

Tidens tendens peger i retning af at bruge internettet til informationssøgning, som grundlag for sine beslutninger.

Derfor har vi valgt at bruge internettet som vores udstillingsvindue og bruger det til opfølgning, salg og service og ikke mindst kommunikation.

Vi kan dog ikke se bort fra at vi stadig er mennesker der har brug for at kommunikere med andre mennesker, så derfor kombinerer vi Internettets fortræffeligheder indenfor information med personlig betjening, så den enkelte kunde ikke bare føler sig efterladt til sig selv og en hjemmeside i cyberspace.

Produktleverandører i hele verden oplever samme tendens. Globaliseringen har givet mange virksomheder bedre muligheder for at udbrede kendskabet til deres produkter. Vi har derfor valgt at sætte en række kriterier op for valg af leverandør såsom: Produkterne skal være unikke, patenterede og godkendte forbrugsprodukter, stort produktsortiment, gode kundefordele, mindst 10 års succeshistorie med stort vækstpotentiale. Disse og flere andre kriterier bliver i øvrigt grundigt gennemgået på forretningsmødet.

Den store udvikling og den øgede kundetilgang giver naturligt et stort behov for yderligere konsulenter, der vil servicere markedet, og dermed skabe sig en solid indtjening.

 
  <<forrige næste>>  
     
Afsenderidentifikation | Copyright | Personbeskyttelse